سخن روز /
.
نخستین گردهمایی مشترک مدیران ستادی و استانی
1400/08/26
نخستین گردهمایی مشترک مدیران ستادی و استانی با حضور دکتر اسماعیل قادری فر رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ،نماینده ولی فقیه در سازمان و مدیران ستادی و استانی برگزار شد .
دکتر قادری فر در این جلسه با بیان این مطلب گفت:هدف ما تأمین سلامت و امنیت غذایی است و تمام تلاش خود را خواهیم کرد در حوزه تجارت و بازرگانی تمام اختیاراتی که از سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ثبت شده است را دوباره به این سازمان بازگردانیم .
وی افزود:تنظیم بازار محصولات کشاورزی که قبلا به عهده وزارت سمت قرار داده شده بود مجددا به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شده هدف ما در این سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران هوشمند سازی و نوآوری است.
قادری فرد در ادامه :با بیان این مطلب که باید کسب و کارها را در ابعاد گوناگون رونق ببخشیم تصریح کرد شعار ما در شبکه سراسری تعاون روستایی کشور فعال سازی سامانه هوشمند تولید تامین و توزیع محصولات کشاورزی است .
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اظهار کرد:هدف ما تبدیل کشاورزی سنتی به کشاورزی صنعتی و مدرن است سازمان به عنوان یک پلتفرم نوآور و بنیادین می‌خواهد با تلاش‌های شبانه‌روزی این سازمان علیرضا دبیر را به جایگاه اصلی خود برگرداند.
وی ضمن اشاره به کشت های قراردادی بیان داشت در حال حاضر کشت قراردادی گندم و کلزا در 10 استان کشور به صورت پایلوت می باشد.
قادری فر افزود:مفهوم مهم نظارت که رکن اساسی سازمان است از طرق گوناگون باید ساری و جاری گردد و باید حتماً یک فرهنگی مناسب در این زمینه داشته باشیم.
تعداد مشاهده خبر563 بار
تصاویر مرتبط
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_template45_block1502
Powered by DorsaPortal