سخن روز /
برگزاری آخرین جلسه شورای اداری مدیریت تعاون روستایی استان مرکزی در سال 1401
1401/12/23
به گزارش روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان مرکزی در جلسه شورای اداری که با حضور مدیر سازمان و روئسای شهرستان ها و اتحادیه های شهرستانی تعاون روستایی استان  برگزار شد .
سهمیه میوه نوروز شهرستان های تابعه مشخص و مصوب شد مدیر سازمان تعاون روستایی استان مرکزی در این جلسه با تاکید بر اینکه امسال نحوه توزیع میوه نوروز در راستای تنظیم بازار مستقیما به اتحادیه ها تعاون روستایی واگذار شده است افزود : سهمیه استان مرکزی امسال نسبت به سطح جمعیت سایر شهرهای کشور در جایگاه پنجم و ششم قرار دارد سید حسین هاشمی در ادامه بر هماهنگی های لازم توزیع و عرضه میوه نوروز در غرفه ها و جایگاه توسط روئسای شهرستانی تاکید کرد و اظهار داشت: بعد از شروع طرح روئسای شهرستان ها نسبت به توزیع میوه در شهرستان خود اقدام کنند تا میوه در زمان تعیین شده بدست مصرف کننده برسد .
وی اضافه کرد :  میوه خریداری شده امسال که شامل سیب سمیرم و پرتغال تامسون است از کیفیت مناسبی خوب و بدون ضایعات برخوردار بوده است .
مدیرعامل اتحادیه تعاونی روستایی استان مرکزی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه استان مرکزی نسبت به سایر استان ها نسبت به خرید و تامین میوه شب عید اقدام نموده است افزود: سهمیه میوه شهرستان های تعاون روستایی مشخص شده است و روئسای نسبت به  مشخص نمودن غرفه ها و جایگاه ها یخود در شهرستان ها اقدام کنند .
محسن کریمی همچنین ضمن تاکید بر  کیفیت پرتغال و سیب امسال اظهار داشت : سهمیه امسال در موقع مناسب خریداری و به سردخانه ها حمل شده است و هیچگونه ضایعات و تلفاتی میوه ها امسال خوشبختانه ندارند .
شایان ذکر است در پایان جلسه از خانم نعمتی مسول واحد حقوقی سازمان تعاون روستایی استان و اقای تقی صالحی که به افتخار بازنشستگی نایل شده است و همچنین خانم منظر صالحی قائم مقامی معاونت اداری مالی استان و آقای ایمان عسگری رئیس اداره شهرستان اراک به پاس تلاشهای ارزنده ایشان  با اهدای لوح تقدیر تقدیر و قدر دانی شد.
 
تعداد مشاهده خبر204 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal