سخن روز /
مجوز اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در 44 فروشگاه تعاون روستایی استان مرکزی صادرشد
اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در فروشگاه های تعاون روستایی استان مرکزی
1401/11/22
به نقل از روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان مرکزی  44 فروشگاه مصرف تعاون روستایی این استان مجوز اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی را دریافت کردند.

سید« حسین هاشمی» مدیریت تعاون روستایی استان مرکزی بیان داشت : در راستای معرفی و اجرای شبکه ملی اعتبار کالا برگ الکترونیکی در استان مرکزی، مقرر شد این طرح توسط اتحادیه‌ها و فروشگاه‌های مصرف تعاون روستایی در سطح استان اجرایی و عملیاتی شود.

وی ادامه داد: کارگاه‌های آموزشی ویژه در راستای اجرای این طرح در استان مرکزی برای روسای ادارات شهرستان‌ها و مدیران عامل اتحادیه‌های تعاون روستایی برگزار شده‌است.

مدیریت تعاون روستایی استان مرکزی عنوان کرد: اقدامات لازم برای صدور مجوز اجرای این طرح در بقیه فروشگاه‌های تعاون روستایی در حال انجام است.

 وی افزود: این بستر، بستر بسیار بزرگی است. ما تا الان بستر یک پارچه در کشور نداشتیم که بتوان طرح‌های مختلف مثل طرح کالابرگ الکترونیک را در آن اجرا کرد. این طرح دو مزیت دارد، یکی اینکه شما می‌توانید به اعتبار یارانه خود تا یک ماه جلوتر کالاهای اساسی بر پایه جدول مبنا را خریداری کنید. دومین مزیت این که در طول دوره‌ مشخص قیمت‌ها برای فرد مصرف‌کننده ثابت می‌ماند.
تعداد مشاهده خبر199 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :2 :3
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal