سخن روز /
دیدار صمیمانه نماینده محترم ولی فقیه حضرت آیت الله دری نجف آبادی(دامت برکاته) با مدیریت و اعضای شبکه تعاون روستایی استان مرکزی
1400/06/30
آیت الله دری نجف آبادی در روز دوشنبه 1400/6/29 در دیدار با مدیریت و اعضای شبکه تعاونی روستایی استان مرکزی فرمودند:تکمیل زنجیره تولید در بخش کشاورزی به خصوص صنایع تبدیلی روی محصولات زراعی ،باغی ،دامی و طیور باعث توسعه صادرات و افزایش ارزش اقتصادی می‌شود .
ایشان در ادامه فرمودند:برنامه‌ریزی در بخش کشاورزی باید به گونه‌ای باشد که اگر در یک سال خشکسالی اتفاق بیفتد مشکلی در تامین معیشت مردم ایجاد نشود که این امر مستلزم تقویت صنایع تبدیلی و بسته بندی صحیح محصولات است .
امام جمعه اراک بیان داشتند که :با وجود تنوع و ظرفیت‌های ارزشمند بخش کشاورزی در نقاط مختلف کشور به خصوص استان مرکزی می توان گام بلندی در جهت توسعه صادرات غیرنفتی برداشت .
ایشان اذعان داشتند که :کشاورزی به روش سنتی و بدون توجه به فناوری‌های نوین این بخش به هیچ عنوان پاسخگوی نیازهای داخل کشور نیست و باید با بروز رسانی و نوسازی شبکه های تولید و بهره گیری از روشهای آبیاری نوین زمینه بهره‌برداری حداکثری از منابع آبی و خاکی کشور فراهم شود .
دکتر هاشمی مدیر تعاون روستایی استان مرکزی در این دیدار گزارش جامع از فعالیت‌های تعاون روستایی و شبکه های تحت پوشش ارائه نمودند.
همچنین ایشان بیان داشتند که :شبکه تعاون روستایی استان در سال جاری با وجود محدودیت‌ها و مشکلاتی مانند خشکسالی، شروع کرونا ،سرمازدگی محصولات و کمبود منابع مالی با تلاش و پشتکار عوامل و اعضای شبکه وظایف و رسالت‌های محوله را در حد مطلوب به انجام رسانیده است.
تعداد مشاهده خبر208 بار
تصاویر مرتبط

  • دیدار صمیمانه نماینده محترم ولی فقیه حضرت آیت الله دری نجف آبادی (دامت برکاته)با مدیریت و اعضای شبکه تعاون روستایی استان مرکزی_0

RatingTitle
:0 :0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal