سخن روز /
طرح خرید حمایتی شیر از دامداران اجرا می‌شود/ ثمره اصلاح یارانه‌ها به سفره مردم برمی‌گردد
1401/02/23
معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان تعاون روستایی در بازدید از اتحادیه دامداران استان و کارخانه شیرپگاه لرستان به خرید حمایتی شیر اشاره کرد و گفت: دستورالعمل این موضوع به همه استان‌ها ابلاغ شده، ضمن اینکه دولت برای حمایت از دامداران در جهت جلوگیری از کشتار دام‌های شیری و قاچاق دام مصمم است.

به گزارش روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان لرستان، امیرحسین محمدزاده، با اشاره به طرح باز توزیع یارانه‌ها اظهار کرد: بدون تردید ثمره این طرح به سفره آحاد مردم برمی‌گردد و دست واسطه‌ها و قاچاقچیان از سفره مردم کوتاه خواهد شد.

مهندس محمدزاده افزود؛ با توجه به اینکه مباشر خرید حمایتی شیر تعاون روستایی می باشد هماهنگی های لازم در جهت انعقاد تفاهم‎‌نامه فی مابین برای خرید شیر مازاد توسط تعاون روستایی و جلوگیری از ضرر و زیان تولیدکنندگان به عمل آمده است.

وی خاطرنشان کرد: واکنش روانی جامعه به طرح بسیار مهم است، هر چند التهاب در استان پایین بود و این نشان از فرهنگ بالای عامه شهروندان و درایت مسوولان دارد.

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان تعاون روستایی جهاد تبیین را موضوعی بسیار مهم دانست و تصریح کرد: در همین راستا موظف هستیم همه ما در درجه نخست از خانواده خود شروع کرده جهاد تبیین را در خصوص واکنش‌های روانی طرح انجام دهیم.

محمدزاده با بیان اینکه شبکه معاند و مخالفان نظام جو التهابی را در خصوص طرح بازتوزیع یارانه‌ها ایجاد کرده‌اند، افزود: در همین راستا نیاز است که به عنوان متولیان امر نسبت به آرام کردن شرایط جامعه اقدام کنیم.

وی اظهار داشت: تعاون روستایی شبکه گسترده با توزیع مویرگی در سراسر کشور است، توانمندی بزرگی در اختیار داریم که متاسفانه در حال حاضر وظایف سازمان به حداقل رسیده است، خوشبختانه با سیاست‌های دولت سیزدهم سازمان گام به گام در حال بازیابی وظایف خود است.

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان تعاون روستایی بر استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان تاکید و خاطرنشان کرد: نیازمند بهره‌گیری و استفاده از شرکت‌های علمی و دانش‌بنیان در حوزه کشاورزی هستیم.
تعداد مشاهده خبر529 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal