سخن روز /
انتصاب مدیر تعاون روستائی استان کرمان
1399/12/19
انتصاب مدیر تعاون روستائی استان کرمان

✅بنا به اعلام روابط عمومی تعاون روستایی استان کرمان، طی حکمی از سوی مهندس طهماسبی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور، مهندس پرویز رئیسی به عنوان سرپرست مدیریت تعاون روستایی استان کرمان منصوب شد.

⬅️در مراسمی که بدین منظور در محل سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان برگزار گردید مهندس عباس سعیدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان ضمن تقدیر از خدمات محمد حسینی و معرفی مهندس رئیسی گفت: تشکل‌ها نقش موثری در بخش کشاورزی دارند و از تامین و توزیع نهادها تا مشاورت و معاونت در خرید محصولات تضمینی در کنار کشاورزان حضور دارند وحتی در بخش نشر دانش کشاورزی نیزفعالیت می‌کنند که این خیلی مهم است.

⬅️حجت الاسلام و المسلمین قاسمی زاده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان نیز در این مراسم به نقل از حدیثی از امام کاظم علیه السلام پرداخته و اشاره داشتند که آن حضرت می فرمایند مومنین و مومنات هم می‌توانند مورد حسد واقع شده و هم این که خودشان نسبت به کسی حسد بورزندکه برای هر دو مراقبت نیاز است.

⬅️ وی افزود: هر عمل صالحی که انسان انجام بدهد ماندگار است و مابقی فقط زینت حیات دنیا است و ماندگار هم نیست.

⬅️در ادامه مهندس پریچهر عضو هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور گفت: ایجاد شفافیت و قانون مداری درکل مجموعه و حتی شبکه تعاونی ها دیواری شیشه ایجاد شود که همه بتوانند بر آن نظارت کنند، از جمله مهم‌ترین برنامه‌ها در سازمان تعاون روستایی است .

⬅️وی افزود: انجام مبادلات درون شبکه ای در راستای تنظیم بازار نیز از برنامه‌های این سازمان است بدین نحوه که هرجا میزان تولید بالا باشد مدیریت می شود که خریداری و بین شبکه های روستایی سراسر کشور توزیع شود تا هم تولید کننده متضرر نشود وهم مصرف کننده با قیمت کمتری اجناس مورد نیازشان را تهیه کنند.

⬅️وی افزود: با عنایت به اینکه استان کرمان محل تولید محصولات صادراتی است ضرورت دارد بازرگانی خارجی نیز مد نظر قرار گیرد.

⬅️وی افزود: در نظر است در 518 شهر در شهرهای بالای 25 هزار نفرجمعیت ، روستا بازار تشکیل شود که محصولات تولیدی اعضادر سراسر کشور خریداری و بدون واسطه در این بازارها به مصرف کنندگان عرضه شود.
تعداد مشاهده خبر5921 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :3 :2
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal