سخن روز /
سرپرست تعاون روستایی استان مرکزی در پیامی هفته تعاون را به تعاونگران استان خانواده بزرگ تعاون روستایی تبریک گفت.
پیام سرپرست تعاون روستایی استان مرکزی به مناسبت هفته تعاون
1402/06/13

به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان مرکزی ، "محمد حسین بهاور" سرپرست تعاون روستایی استان در پیامی فرا رسیدن 13  شهریور روز ملی تعاون و  هفته تعاون را به تمامی دست اندرکاران و متولیان و خانواده بزرگ تعاون روستایی تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است :

     هفته ملی تعاون، به عنوان احیاگر ارزشهای مبتنی بر همبستگی، مشارکت، اتحاد و مسئولیت پذیری اجتماعی است.

"هفته تعاون ، فرصت ارزشمندی به منظور بازخوانی اهداف و برنامه ها و تبیین جایگاه تعاونی‌ها و نقش موثر آنها در بالندگی و رشد و شکوفایی اقتصادی است.

بیانات ارزشمند، راه گشا، مشفقانه و مدبرانه مقام معظم رهبری (مدظله عالی) درخصوص اهمیت تعاون و مردمی سازی اقتصاد و ایجاد شبکه های گسترده کارآفرینی و اشتغال با رویکرد «کار جهادی و تعاونی» برای حل مشکلات اقتصادی کشور و همچنین تأکید معظم له به اجرای قوانین و احکام  بخش تعاون بارقه امید و نشاط سازنده ای را در بین فعالان بخش تعاونی کشور ایجاد نموده و به عنوان پیشران حرکت جهادی، تعاونگران ایران اسلامی در تحقق منویات معظم له مبتنی بر محورهای پنجگانه سیاست های اقتصاد مقاومتی نقش آفرین خواهند بود.

ضمن تبریک و گرامیداشت روز تعاون، برای تمامی دست اندرکاران و متولیان خانواده بزرگ شبکه تعاون روستایی ایران که احیاگر ارزشهای والای تعاون در نظام کشور می باشند، از خداوند متعال توفیق روز افزون مسألت دارم و روز تعاون و شروع هفته تعاون را بر همگان تبریک عرض می‌کنم.

                                                              محمد حسین بهاور

                                          سرپرست مدیریت تعاون روستایی استان مرکزی

تعداد مشاهده خبر755 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :3 :1
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal